Chat with us, powered by LiveChat
JOGI
Üzleti ügyfelek
telephone
Segítség a beállításhoz
+49 69 173261340
 
Trustmask
A szűréshez nem találtak eredményt!
MICROSOFT EXCHANGE SERVER 2010 STANDARD MICROSOFT EXCHANGE SERVER 2010 STANDARD
Microsoft Exchange Server 2010 Standard Egy vállalatnál a kommunikációs csatornáknak rugalmasnak, világosnak, átláthatónak és költséghatékonynak kell lenniük. a Windows Exchange Server 2010 támogatja Önt ebben, és segít a teljesítmény és...
68 554,90 Ft *
MICROSOFT EXCHANGE SERVER 2013 STANDARD MICROSOFT EXCHANGE SERVER 2013 STANDARD
Microsoft Exchange Server 2013 Standard Egy vállalkozásban a kommunikációs csatornáknak rugalmasnak, világosnak, átláthatónak és költséghatékonynak kell lenniük. Windows Az Exchange Server 2013 segítségével a teljesítmény és a...
87 569,90 Ft *
MICROSOFT EXCHANGE SERVER 2013 ENTERPRISE MICROSOFT EXCHANGE SERVER 2013 ENTERPRISE
Microsoft Exchange Server 2013 Enterprise Elődjéhez képest a termék számos új szolgáltatással, funkcióval és technológiával rendelkezik, amelyek célja, hogy támogassa a vállalatokat kommunikációs csatornáik kialakításában. Ezzel a...
547 377,90 Ft *
MICROSOFT EXCHANGE SERVER 2016 STANDARD MICROSOFT EXCHANGE SERVER 2016 STANDARD
Microsoft Exchange Server 2016 Standard Edition A Windows Exchange Server 2016 megbízható üzenetküldő platformot kínál, amellyel központilag kezelhetők az e-mailek és a kapcsolatok, valamint a találkozók és feladatok. Ez a Windows 10...
114 938,90 Ft *
MICROSOFT EXCHANGE SERVER 2016 ENTERPRISE MICROSOFT EXCHANGE SERVER 2016 ENTERPRISE
Microsoft Exchange Server 2016 Enterprise A Windows Server 2016 az e-mailek és kapcsolatok, valamint a találkozók és feladatok központi kezelésére szolgáló, bevált üzenetkezelő platform, valamint a Windows 10 szerverváltozata. Így...
818 193,90 Ft *
MICROSOFT EXCHANGE SERVER 2019 STANDARD MICROSOFT EXCHANGE SERVER 2019 STANDARD
Microsoft Exchange Server 2019 Standard Vállalkozása számára különösen fontos, hogy az alkalmazottak és az ügyfelek között mindig rugalmas kommunikációs csatornák álljanak rendelkezésre. Különösen a biztonságos e-mail forgalom, a...
152 680,90 Ft *
MICROSOFT EXCHANGE SERVER 2019 ENTERPRISE MICROSOFT EXCHANGE SERVER 2019 ENTERPRISE
Microsoft Exchange Server 2019 Enterprise A szövegszerkesztés és a táblázatkezelés mellett az e-mailek, a találkozók, a kapcsolatok és a feladatok kezelése is fontos szerepet játszik a vállalatoknál. A napi kommunikációs feladatok...
901 741,90 Ft *

A Wiresoft Shopban jelenleg elérhető Windows Exchange Server verziók áttekintése

A Wiresoft webáruházban nemcsak az Exchange Server 2019 legújabb verzióját találja meg, hanem a korábbi verziókat is, amelyekhez általában Microsoft-támogatás is elérhető. Ez lehetővé teszi, hogy kedvező áron kiegészítse jelenlegi szerverlicenceit az adott verzióval, vagy egy magasabb verzióra frissítsen. A következő Exchange verziók állnak rendelkezésre a Standard és Enterprise kiadásokban:

Wiresoft Online Shopban elérhető Windows Exchange Server szerverlicencek mindegyikéhez megtalálja a megfelelő ügyfél-hozzáférési licenceket is, amelyekkel személyre szabottan és ugyanakkor költséghatékonyan felszerelheti alkalmazottait.

A Windows Exchange Server asztali alkalmazásként való használatához a Microsoft Outlook ajánlott kliensszoftver, bár ez nem része egyik Exchange Server-verziónak sem. Ha nem használja az Office csomagban található Outlook szoftvert, akkor az Outlook és a Microsoft Exchange Server együtt is megvásárolható a Wiresoft-tól.

Az alábbiakban rövid áttekintést talál az egyes szerverváltozatok legfontosabb funkcióiról és újdonságairól. További részletes információkat az egyes termékoldalakon, valamint közvetlenül csapatunktól is kaphat - e-mailben, telefonon vagy chaten.

Exchange Server 2019

AMicrosoft Exchange Server 2019 jelenleg a bevált üzenetküldő platform legfrissebb változata, amely széleskörű, felhasználó által meghatározott és ezért rugalmas funkciókkal rendelkezik az üzenetküldés és a vállalati szintű együttműködés terén. Itt az Exchange még nagyobb hangsúlyt fektet a biztonságos e-mail forgalomra, amelyet a találkozók koordinálására, a feladatok elvégzésére és a kapcsolatok kezelésére szolgáló átfogó lehetőségek egészítenek ki. A postafiók-kiszolgáló szerepkör jelentős teljesítményjavulást kínál az Exchange Transport, a Postafiók-szállítás benyújtása, a Postafiók-szállítás kézbesítése és a Frontend Transport segítségével. Az Exchange Server alkalmazások helyben és a felhőben is telepíthetők. Az Exchange 2019 legfontosabb funkciói a következők:

  • Meta Cache Database (MCD) a metainformációk, például a postafiók mappaszerkezetének biztonsági mentésére, valamint a hozzáférés és a keresés felgyorsítására.
  • Dinamikus adatbázis-gyorsítótár (DDC) a tárolókapacitás helyzetfüggő dinamikus beállításához, különösen nagy munkaterhelés esetén.
  • A keresési index átszervezése - ez mostantól közvetlenül a postafiók megfelelő adatbázisában található.
  • A Windows Server Core a szabványos kiszolgálórendszer egyszerűsített változatát kínálja, megkönnyítve a konfigurálást, kikapcsolva a felesleges, de erőforrás-igényes szolgáltatásokat, miközben kevesebb támadási pontot kínál.
  • Az ügyfél-hozzáférési szabályok lehetővé teszik a kiszolgálók konfigurációs területéhez való hozzáférés korlátozását mind az Admin Centre, mind a PowerShell számára.
  • Számos naptárfejlesztés, különösen az értekezletek szervezéséhez kapcsolódóan, beleértve az alapértelmezett végdátumot, a Ne továbbítsd, a továbbított naptárkezelést és több lehetőséget az irodán kívüli üzenetek konfigurálására és a PowerShell segítségével történő meghatalmazott kijelölésére.
  • A OneDrive for Business jobb együttműködést kínál a dokumentumokkal kapcsolatban, integrálva a helyben tárolt és az online fájlokat.

Exchange Server 2016

A Microsoft Exchange Server 2016-os verziója nagyfokú ellenőrzést és egyúttal átláthatóságot kínál az e-mail forgalom szervezésében, valamint a

Egyéb kommunikációs folyamatok ellenőrzése és irányítása. Az e-maileket és a kapcsolatokat központilag lehet kezelni és archiválni, és a dokumentumokkal kapcsolatos közös munka, beleértve a verziókezelést is, szintén javult. A szerverszerepek kettőre csökkentésével - postafiók és edge transport - optimalizálták a szerverarchitektúrát, és ezzel egyidejűleg egyszerűsítették a skálázást, beleértve a felhőszolgáltatások jobb támogatását. Az Exchange Server 2016 többek között a következő kulcsfontosságú funkciókkal rendelkezik:

  • Az Outlook on the Web az Outlook Web Access vagy az Outlook Web App új neve. Az Exchange Server webes elérése optimalizált webes felületet kínál, amely az Outlook alkalmazás okostelefonra vagy táblagépre történő előzetes telepítése nélkül is használható.
  • Az eDiscovery keresési architektúra aszinkron és decentralizált módon, több szerver bevonásával működik. Az Outlook vagy az Outlook on the Web keresőkifejezések megadásakor a gyakran használt kapcsolatok, valamint az e-mailek, naptárak és korábbi keresési lekérdezések alapján javaslatok jelennek meg, beleértve a szűrőket, például a dátumtartományokat.
  • A keresés jobb skálázhatósága 5000-ről 10 000-re növeli a postafiókok és archív postafiókok számát.
  • A OneDrive for Business és a SharePoint 2016 szolgáltatásban tárolt fájlok mostantól egyszerűen linkként beilleszthetők egy e-mailbe, és a címzett megnyithatja őket.
  • A hibrid forgatókönyvek támogatásával a postafiók lehet helyi kiszolgálón vagy felhőben is. A helyi postafiókok az Exchange Online archiválás vagy az Azure Rights Management segítségével is használhatók.
  • Az adatvesztés-megelőzés (DLP) védi az adatok biztonságát az e-mail forgalomban, mind a bizalmas információk küldésekor, mind a manipulált e-mailek fogadásakor.

Exchange Server 2013

AzExchange Server 2013 számos olyan gyakorlati funkciót kínál, amelyek hatékonyan és átláthatóan teszik lehetővé az alkalmazottak és a csapatok közötti együttműködést. Különös figyelmet fordítottak a kritikus adatok ellenőrzésére és védelmére az üzleti folyamatok akadályozása nélkül. Ugyanakkor a postafiókok és a naptárak kezelése is optimalizálásra került, többek között a kiszolgálói szerepek háromra csökkentésével: Postafiók-kiszolgáló, ügyfél-hozzáférés és Edge Transport. Az összes Exchange Server funkció helyben és a felhőben is biztosítható. Az Outlook webes alkalmazás továbbfejlesztett felhasználói felülettel rendelkezik: az érintőképernyők támogatása az Exchange 2013 használatát a mobileszközökre is kiterjeszti. A 2013-as szerverváltozat alapvető újdonságai közé tartoznak a következő funkciók is:

  • Az intelligens keresési funkció nemcsak a keresési eredmények minőségének javításához járul hozzá, hanem a vállalaton belüli kommunikáció javításához is: Az információk így különböző forrásokból lekérdezhetők és összegezhetők.
  • A Compliance-eDiscovery funkció a Microsoft Lync 2013 és a Microsoft SharePoint 2013 jobb integrációját kínálja, amely mostantól lehetővé teszi a weboldalak postafiókjainak keresését is.
  • A helyben történő eDiscovery optimalizált keresési és indexelési funkciókkal egyszerűsíti az adatok visszakeresését, ami megkönnyíti a megfelelési követelmények teljesítését is.
  • Egyszerűsített e-mail szállítás a Postafiók-kiszolgáló szerepkörrel, amely a Front-End Transport Service (FET), a Hub Transport Service (HT) és a Mailbox Transport Service (MT) szolgáltatásból áll, és a korábbi Hub Transport Server szerepkör helyébe lép. Az Egyesített üzenetküldő szolgáltatás tartalmazza a korábban az Egyesített üzenetküldő kiszolgáló szerepkör által ellátott funkciókat.
  • Az Exchange Admin Centre (EAC) tartalmazza a korábbi Exchange Management Console (EMC) és Exchange Control Panel (ECP) konzolokat, ugyanakkor a helyi, online és hibrid telepítésekre optimalizált.
  • A Journal Report Decryption lehetőséget biztosít az e-mailek védelmére az Information Rights Management - IRM - segítségével a Microsoft Outlookban és az Office Outlook Web Appban.
  • Az adatvesztés megelőzése - DLP - nemcsak az adatvesztést, hanem az érzékeny adatok véletlen vagy szándékos elküldését is megakadályozza.
  • Az ActiveSync Mobile Access lehetővé teszi a mobileszközök számára az Exchange postafiókkal való szinkronizálást, valamint a naptárak, kapcsolatok és feladatok elérését.

Exchange Server 2010

Az Exchange Server 2010 a Microsoft csoportszoftverének népszerű változata, amelyet még mindig sok vállalatnál használnak e-mail szállítási szerverként, valamint a találkozók és feladatok kezelésére. Ezért a Microsoft meghosszabbított támogatást kínál az Exchange Server 2010-hez, valószínűleg 2020 októberéig, beleértve a 2020-as évet is.

Az Exchange Server 2010 meggyőző a megbízhatósággal, a teljesítménnyel és az e-mail forgalomra vonatkozó funkciók széles körével - amelyek különösen az Outlook Web Access és az adminisztráció esetében számos fejlesztést és bővítést tartalmaznak, amelyeket számos funkció rugalmas alkalmazása és a megfelelőségi előírások is támogatnak. A konfiguráció a PowerShell segítségével történik, míg a WebServices az e-mail postafiókokhoz, valamint a nyilvános mappákhoz és a replikációhoz való hozzáférést szabályozza. További külön említést érdemlő funkciók és újítások:

  • Az Outlook Web Access vagy az Outlook Web App - OWA - az Outlookban ismert keresőmappákat, valamint az e-mailek rendezésére szolgáló kedvenceket kínál, beleértve több nézetet, például a naptárat, valamint az archiválási funkciót. Az Outlook 2010 több Exchange-fiókhoz is csatlakoztatható anélkül, hogy külön profilt kellene létrehozni.
  • Azáltal, hogy az e-maileket online archiválja az Exchange-kiszolgálón, azok bárhonnan elérhetők. Az e-mailek tárolása egyedileg meghatározott megőrzési időszakokra vonatkozó szabályzatokkal történik, ami megkönnyíti a megfelelőséget.
  • Az egységes üzenetküldés mostantól egyetlen postafiókot kínál az e-mailek, hangüzenetek, SMS-ek és faxok számára; a hangüzenetek a Speech2Text funkcióval e-mailként is kézbesíthetők, vagy szöveges előnézetként megjeleníthetők az okostelefonon.
  • A felhasználók kezelése az Exchange Management Console, a Remote PowerShell vagy az Outlook Web Access segítségével lehetséges. Az OWA saját adminisztrációs felületet kínál erre a célra; a szerepkör-alapú hozzáférés-szabályozás (RBAC) az egyes alkalmazottaknak is meghatározott jogokat biztosít, például a terjesztési csoportok adminisztrációjához.
  • A Mailbox Resiliency funkció a katasztrófa utáni helyreállítás mellett magas rendelkezésre állási lehetőséget is kínál. Az Adatbázis rendelkezésre állási csoport (Database Availablity Group, DAG) funkció lehetővé teszi az Exchange adatbázisok másolását különböző kiszolgálók között, a tranzakciós naplók segítségével történő replikációval.
  • Az e-mail-beszélgetések rendszerezését számos praktikus funkció segíti; ezeket témakörök és témák szerint is lehet szervezni, a Conversation View az e-maileket ennek megfelelően rendezi, a Ignore Conversation pedig elrejti a nem fontos e-mail-beszélgetéseket. Az Office Communicator OC funkció mutatja a kollégák jelenléti állapotát, a Consistent Experience pedig egységesíti a funkciók működését a számítógépen, a mobiltelefonon vagy az interneten. A napló funkció lehetővé teszi a megfelelési szabályok betartását.

Az Exchange Server Microsoft licencelési modellje szerverlicenc és CAL-ok használatával

Microsoft Exchange Server verziók licencelése a kiszolgáló licencéből és a szükséges ügyfél-hozzáférési licencek (CAL) számából áll. A Microsoft szerint a következő rendelkezéseket kell betartani:

1. Minden egyes kiszolgálóhoz saját Exchange-kiszolgálói licenc szükséges.

2. A szerverlicenc a rendszergazdák számára az Exchange-kiszolgáló kezeléséhez szükséges hozzáférési jogokat tartalmazza - ezek azonban nem jelentenek használati jogokat az Exchange-szolgáltatásokhoz.

3. Minden olyan alkalmazottnak, aki az Exchange Server funkcióit használni kívánja, rendelkeznie kell egy ügyfél-hozzáférési engedéllyel (CAL).

4. Az Exchange Server CAL-ok két változatban állnak rendelkezésre: személyhez kötött felhasználói CAL és eszközhöz kötött eszköz CAL.

Milyen kiszolgálói licencek állnak rendelkezésre az Exchange Server-kiadásokhoz?

Az Exchange Server minden egyes kiadásához - általában Standard és Enterprise - külön szerverlicenc tartozik. Ezek megvásárlásával Ön jogot szerez arra, hogy az adott kiszolgálószoftvert a vállalati szerverén alkalmazza. A két kiadás közötti legfontosabb különbség a rendelkezésre álló postafiók-adatbázisok száma:

  • Már a Standard Edition 2010 is legfeljebb 5 postafiók-adatbázist támogat, így gyakran elegendő a kis- és középvállalkozások igényeinek kielégítésére.
  • Az Enterprise Edition, amely akár 100 postafiók-adatbázist is támogat, a nagyvállalatok és szervezetek igényeit elégíti ki.

A Windows Exchange Server 2010 adott kiadásának működési körét az ügyfél-hozzáférési licencek szabályozzák. Ezek tehát nem kötődnek egy adott Exchange kiadáshoz, így egy Enterprise CAL esetén az Exchange Standard Server, egy Standard CAL esetén pedig az Exchange Enterprise Server is használható. Az Exchange Enterprise kiadásokra vonatkozó CAL úgymond az Exchange Standard kiadásokra vonatkozó CAL kiegészítője.

A CAL-okkal történő licenceléssel kapcsolatos további információk itt vagy a Wiresoft Online Shopban az egyes Exchange Server verzióknál találhatók.

Licencvásárlás és licenc-tanácsadás Exchange Serverhez a Wiresoftnál

A Wiresoft Online Shopban megtalálja a leírt szerverváltozatok összes licencét - az Exchange 2008-tól az Exchange 2019-ig - Standard és Enterprise Edition változatban, eredeti Microsoft licenctermékként. Ezen kívül a megfelelő ügyfél-hozzáférési licenceket is kínáljuk Önnek, hogy az adott kiadás funkcióit és szolgáltatásait használni tudja; ezeket kényelmesen, külön-külön is megvásárolhatja, és így személyre szabottan és ugyanakkor gazdaságosan fedezheti CAL-igényeit.

Kedvezményes, kedvezményes árainkat élvezheti minden szerverlicenc és CAL esetében: Ezek európai vállalatoktól származnak, használaton kívüliek és ezért teljesen működőképesek. Ezenkívül a Wiresoft ellenőrizte őket a 100%-os hitelesség érdekében. Wiresoft-ügyfélként a licencek megvásárlásakor mindig biztosra mehet - és bármilyen kérdésében igénybe veheti szakértői tanácsadásunkat - online chat-en, e-mailben vagy telefonon.