Chat with us, powered by LiveChat
telephone
Segítség a beállításhoz
+49 69 173261340
 
Trustmask
A szűréshez nem találtak eredményt!
MICROSOFT OFFICE 2016 STANDARD MICROSOFT OFFICE 2016 STANDARD
Microsoft Office 2016 Standard - a modern irodai és üzleti szervezéshez A Office-Edition 2016 Standard a modern üzleti élet minden tipikus feladatának kezelésére készült - és még ennél is többre: Számos praktikus, intuitív eszköz...
39 745,00 Ft *
MICROSOFT OFFICE 2016 PROFESSIONAL PLUS MICROSOFT OFFICE 2016 PROFESSIONAL PLUS
MS Office 2016 Professional Plus - a döntő több az üzleti életben Az MS Office 2016 Professional Plus a Microsoft Office-Version 2016 legátfogóbb kiadása, tartalmazza mindazokat a programokat, amelyekre egy cégnél szükség van, nemcsak a...
44 643,00 Ft *

Új funkciók az Office 2016 programokban

Az Office 2016 számos egyedi funkcióval egészíti ki az előző verziót, amelyek egy része programokon átívelően is elérhető, és hasznos segítséget nyújt a felhasználónak munkája során.

"You wish" (Mondd meg) - a Word, Excel, PowerPoint és Outlook és az Access számára

Az Office 2016 szalagjában van egy "Mondd meg" nevű operációs asszisztens, amely egy villanykörte alakú ikonról ismerhető fel. Használatához a felhasználók egyszerűen beírják a mellette lévő beviteli mezőbe, hogy mit szeretnének megtalálni vagy elvégezni, és az asszisztens megmutatja a megfelelő eljárást vagy további segítséget kínál.

Insights - a Word, Excel, PowerPoint és Outlook számára

Egy Office-dokumentumban szereplő kifejezések vagy tények ellenőrzéséhez vagy magyarázatok megszerzéséhez csak annyi a dolga, hogy megjelöli őket, majd a Bing által támogatott Intelligens keresővel rákattintva megkapja a megfelelő keresési eredményeket. Ezek ezután az Office ablak lapterületén jelennek meg.

Egyszerűsített megosztás - Word, Excel és PowerPoint esetén

Az Excel, Word és PowerPoint irodai programokban található dokumentumok mostantól még egyszerűbben megoszthatók, beleértve a jogok egyéni kiosztását is. A felhasználók egyszerűen a "Megosztás" gombra kattintanak a szalagban.

Továbbfejlesztett verziótörténet - a Word, Excel és PowerPoint esetében

Különösen akkor fontos, ha több kolléga dolgozik együtt ugyanazon a dokumentumon, hogy a korábbi verziók elérhetőek maradjanak. A "Verziótörténet" funkcióval ezek könnyen megjeleníthetők, és természetesen a megfelelő szerkesztési állapotok visszaállíthatók.

Új diagramtípusok - Word, Excel és PowerPoint számára

Az újonnan integrált TreeMap, Waterfall, Pareto (oszlopdiagram), Histogram, Box Chart és Sunburst diagramtípusok segítségével a felhasználóknak további informatív grafikonok állnak rendelkezésére, amelyekkel a statisztikai, hierarchikus és gazdasági adatok egyértelműen megjeleníthetők.

OneDrive integráció - a Word, Excel és PowerPoint számára

A OneDrive Office 2016-ba történő integrációjával a felhasználók mostantól bárhonnan és bármilyen végkészülékről hozzáférhetnek az Office-dokumentumokhoz, ha azokat a OneDrive-ra mentik. Ez lehetővé teszi, hogy bárhonnan dolgozhasson rajtuk anélkül, hogy előzetesen helyben el kellene menteni őket egy PC-re vagy hasonlóra, illetve USB-pendrive-ra - akár másokkal együtt.

Adatvesztés elleni védelem (DLP) - Word, Excel és PowerPoint számára

A DLP funkció mostantól az Office 2016-ban is elérhető minden Word, Excel és PowerPoint dokumentumhoz a SharePoint Online-on és a OneDrive for Business-en keresztül. Ez lehetővé teszi a rendszergazdák számára, hogy központilag hozzák létre és kezeljék a tartalom létrehozására és a dokumentumok megosztására vonatkozó irányelveket. A végfelhasználóknak értesítést vagy korlátozásokat jelenít meg a dokumentum kiadásával kapcsolatban, ha az alkalmazás lehetséges kockázatot észlel.

Programspecifikus egyéni funkciók az Office 2016-ban

Ezen átfogó funkciók mellett az Office 2016 egyedi új funkciókat és fejlesztéseket is kínál az egyes kiadásokban elérhető programokhoz:

Új Word funkciók az Office 2016-ban

A következő funkciók még produktívabbá teszik a Word-dokumentumon végzett közös munkát:

  • Valós idejű bevitel: Ha több kolléga dolgozik együtt ugyanazon a Word-dokumentumon, a valós idejű bevitel megmutatja, hogy éppen hol végeznek változtatásokat, így ezek azonnal ellenőrizhetők vagy nyomon követhetők.
  • Mentés kitűzött mappába: Ha egy mappát kitűz egy Word-dokumentumhoz, a felhasználók még gyorsabban és kényelmesebben elérhetik azt és a dokumentumokat egy ugrólistán keresztül.
  • Hozzászólás funkció: A szövegfeldolgozás a Word 2016-ban a továbbfejlesztett funkcióval sokkal kényelmesebbé vált, mivel nemcsak hogy minden megjegyzés a vonatkozó Word dokumentumban található, hanem közvetlenül válaszolni is lehet rájuk anélkül, hogy e-mailt kellene írni. Ez még egyértelműbbé teszi a közös munkát egy dokumentumon.
  • PDF a Wordben: A PDF tartalmának másolása helyett a Word for Office 2016-ban még egyszerűbb közvetlenül a Wordben megnyitni a PDF-et; nemcsak a szöveget, hanem az összes grafikai elemet is átveszi, és ezek mostantól szabadon szerkeszthetők. Végül, ez a Word fájl PDF formátumban is elmenthető.

Új Excel-funkciók az Office 2016-ban

A már említett új diagramtípusokon kívül az Excel a meglévő funkciók fejlesztését és új eszközöket is tartalmaz:

  • PROGNOSE: A PROGNOSE.ETS függvénnyel lehetőség van az adatok exponenciális simításon alapuló idősorainak extrapolálására a bevált ETS algoritmus (Exponential Smoothing) segítségével, hogy rövid távú alternatív előrejelzéseket hozzon létre, majd azokat úgynevezett előrejelzési lapként tegye elérhetővé.
  • Interaktív diagramok a pivot táblázatokban: Ezek az újonnan integrált üzleti intelligencia szoftvermegoldások jobb áttekintést biztosítanak, különösen az összetett pivot táblázatokban. Ez olyan funkciókat foglal magában, mint az időbeli értékek automatikus csoportosítása negyedévek vagy hónapok szerint, valamint a drill-down navigáció, ahogyan azt különösen az online analitikus feldolgozásban (OLAP) gyakran használják.
  • LET funkció: Ez lehetővé teszi a képleten belüli tartományok elnevezését, ami javítja az Excel számítási teljesítményét, valamint az olvashatóságot és a kombinálhatóságot.
  • Nézetszűrő : Annak érdekében, hogy a közös munka során megmaradjon az Excel-fájl áttekinthetősége, a szűrő nézeten keresztül elrejthetők a többi felhasználó rendezései és szűrői.

Új Outlook funkciók az Office 2016-ban

A következő funkciók nemcsak hatékonyan rendszerezik a napi e-mail áradatot, hanem megkönnyítik a tartalom és a dokumentumok megtalálását is.

  • Fájlcsatolmányok áttekintése: Ha az Outlook 2016-ban e-mailben küldünk mellékletet, a program a legutóbb használt dokumentumokat egyértelműen felajánlja egy listában.
  • Dokumentumok megosztása: A dokumentumok a OneDrive vagy a SharePoint segítségével is megoszthatók, beleértve a megosztási engedélyek konfigurálását is.
  • Rendetlenség funkció: Ez az eszköz automatikusan külön mappába rendezi a nem fontos e-maileket. Annak érdekében, hogy ezek ne maradjanak figyelmen kívül, az Outlook naponta összefoglalót küld az ott tárolt e-mailekről.
  • Egyszerűsített keresés: Az "Új keresési terület" legördülő listával a keresés megváltoztatható az aktuális mappa vagy postafiók átkapcsolásával.

Új PowerPoint funkciók az Office 2016-ban

Az új Outlook funkciók többek között javítják az időgazdálkodást a prezentációk során, és

praktikus lehetőséget kínálnak a tartalom kiemelésére:

  • Tömörebb illusztráció ecsettel: Bizonyos elemek vagy folyamatok kiemeléséhez a prezentáció során az előadók a korábbi lézermutató vagy akár pálca használata helyett a beépített ecsettel hívhatják fel a közönség figyelmét. Ha ezt prezentációs módban teszi, az eredeti PowerPoint prezentáció változatlan marad.
  • Megosztási funkció : A megosztási funkció világosabb kialakításának köszönhetően a prezentációkat mostantól könnyebben és gyorsabban lehet közzétenni a közösségi médián keresztül.
  • Időzítés: Vessen véget a túl hosszúra nyúló prezentációknak és az adott prezentációs idő hatékony kihasználásának: Az időkövetés javítja a személyes időgazdálkodást azáltal, hogy az előadónak a prezentáció alatt megmutatja az időt, így bármikor reagálhat és módosíthat.

Új OneNote funkciók az Office 2016-ban

A OneNote még kényelmesebbé teszi az információk és ötletek megosztását másokkal:

  • Megosztott jegyzetfüzetek: Az olyan fontos információk, mint a fényképek, rajzok, videók stb. összegyűjthetők és szinkronizálhatók egy központi helyen, így hatékonyabbá válik a projekteken való együttműködés.
  • Videók beillesztése: Az Office Mix, a Vimeo és a YouTube videóit mostantól könnyedén integrálhatjuk egy oldalba a OneNote-ban.
  • Jegyzetek létrehozása közvetlenül egy weboldalon: A Windows 10 új böngészőjével, a Microsoft Edge-del a felhasználók könnyedén írhatnak jegyzeteket vagy kiemeléseket egy weboldalra, és megoszthatják azokat a OneNote-on keresztül.

Új Access funkciók az Office 2016-ban

Az Access is kínál néhány kiegészítést az Office 2016-ban. Ezek közé tartozik az új BigInt adattípus, amely kompatibilisebbé teszi a programot a Windows SQL Serverrel, és újra bevezetésre került a dBASE támogatása is. Továbbá mostantól lehetőség van az Access-szel összekapcsolt adatforrások hivatkozásként történő exportálására Excel-listák formájában. A táblázatok mostantól munka közben is könnyen hozzáadhatók a "Táblázatok hozzáadása" aktiválásával.

Új kiadói funkciók az Office 2016-ban

A Microsoft DTP-szoftver Publisher 2016 magától értetődő kezelési koncepcióival és számos sablonjával a kezdők is használhatják a kiváló megjelenésű nyomtatott anyagok, például szórólapok vagy brosúrák készítéséhez. A képek közvetlenül a programban szerkeszthetők, a nyomtatási sablonok milliméteres pontossággal létrehozhatók, és más szoftverek és szolgáltatások zökkenőmentesen használhatják őket.

Az Office 2016 rendszerkövetelményei:

Az MS Office 32 bites és 64 bites változatban is elérhető, ezért az egyes hardverkövetelmények eltérőek lehetnek.

  • Operációs rendszer: Windows 7 vagy magasabb verzió, Windows Server 2012 R2 vagy Windows Server 2012, Windows 10 Server, Windows Server 2008 R2
  • Processzor: x86 vagy x64 bites processzor legalább 1 GHz-es és SSE2 processzorral
  • Memória: 1 GB RAM (32 bites verzió), 2 GB RAM (64 bites verzió)
  • Merevlemezterület: min. 3,0 GB szabad hely
  • Kijelző: min. 1024 x 768
  • Grafikus kártya: DirectX 10 grafikus kártya szükséges a grafikus hardveres gyorsításhoz

Vásároljon MS Office 2016-ot olcsón a Wiresoft online boltjában

A Wiresoftnál az Office 2016 verziójának alábbi két kiadása található - a hozzájuk tartozó integrált programokkal:

Office 2016 Standard

  • Word 2016
  • Excel 2016
  • PowerPoint 2016
  • Kilátások 2016
  • Kiadó 2016

Office 2016 Professional Plus

  • Word 2016
  • Excel 2016
  • PowerPoint 2016
  • OneNote 2016
  • Kilátások 2016
  • Kiadó 2016
  • Access 2016

Ha a Wiresoftnál vásárolja meg az Office 2016 kiadását, nemcsak a Használt szoftverek mesés árából, hanem a következő további előnyökből is profitálhat:

  • A Wiresoftnál vásárolt minden Microsoft Office 2016 licenc mellé egy kizárólag Ön által használt szoftverterméket kap.
  • Az eredeti vásárló által korábban használt Office-szoftvereket a Wiresoftnak történő eladáskor eltávolítottuk, így a licenc 100%-ban szabad és újra használható.
  • A mennyiségi licencekből származó összes egyedi licencet a Wiresoft alaposan ellenőrizte annak biztosítása érdekében, hogy a vásárlás után valóban használhatóak legyenek.
  • Komoly szoftverkereskedőként a Wiresoft nem kínál online áruházában olyan tesztverziókat, amelyek csak korlátozott ideig érvényesek vagy korlátozott funkciókkal rendelkeznek.
  • Ha a Wiresoftnál vásárol licenceket, mindig biztos lehet benne, hogy eredeti Microsoft-terméket vásárol, amely megfelel a jogszabályi előírásoknak, és nem kerül jogi szürke zónába.

Microsoft Office 2016 Standard, Professional vagy más Microsoft szoftverek licencvásárlásával kapcsolatos kérdésekben forduljon hozzánk e-mailben, telefonon vagy chaten keresztül.