MICROSOFT REMOTE DESKTOP SERVICES 2012 R2 DEVICE CAL
Azonnali szállításra kész, szállítási idő 24h
- Cikkszám: SW10082
- Gyártó sz: 6VC-02071
- Időtartam: Állandóan érvényes
- Nyelv: Minden nyelv
- Ország zóna: EU
Ön üzleti ügyfél
vagy jogi kérdései vannak?
Én itt vagyok neked.
DETAILS | |
Mennyiség | 1x R2 Device CAL |
Rendszer | Windows Server |
CAL | RDS Device CAL R2 |
Szállítási terjedelem | Licencazonosító + hitelesítési kód |
Futtatási idő | Korlátlan |
Nyelvek | Minden nyelv |
Terminál szerver | Kompatibilis |
A Microsoft Windows Távoli asztali szolgáltatások (RDS) a régi Terminálszerver CAL-k utódja. Az RDS egy központosított asztali és alkalmazásplatform, amely a munkamenet-virtualizációs és virtuális asztali infrastruktúra (VDI) technológiákon keresztül számos lehetőséget kínál az asztali számítógépek rendelkezésre bocsátásához és kezeléséhez, valamint a távmunkások összekapcsolásához. Ez lehetővé teszi, hogy egy központosított asztali megoldás révén növelje a rugalmasságot és az adatbiztonságot a vállalaton belül, miközben az informatikai részlegét tehermentesíti az asztali gépek és alkalmazások kezelésének terhe alól.
A termékkel kapcsolatos további kérdéseivel forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Microsoft Windows Remote Desktop Services (RDS)
Az RDS egyszerű módot biztosít arra, hogy a szervezet alkalmazottai biztonságosan hozzáférhessenek a vállalati adatokhoz. A hagyományos terminálszervereket felváltó Remote Desktop Services központosított virtualizációt kínál a Virtual Desktop Infrastructure (VDI) technológia segítségével. Ez azt jelenti, hogy az informatikai részlegnek csak egy szervert kell karbantartania. Lehetőség van különböző profilok létrehozására a Microsoft-kiszolgálón különböző felhasználók számára, amelyek a felhasználó licencétől függően jelennek meg. A felhasználók egy normál Windows címet indítanak el a számítógépükön, de minden adat a kiszolgálón van. A felhasználók egy programon keresztül bejelentkeznek erre a kiszolgálóra, és egy Standard asztalt látnak, ahogy az a kiszolgálón elérhető. Ettől kezdve a felhasználó csak ebben a virtuális környezetben dolgozik, anélkül, hogy az adatok a szerverről a felhasználó számítógépére kerülnének. Az ügyféladatokat többé nem kell a felhasználó számítógépén tárolni, ami mindig kockázatot jelent, hanem csak a szerveren tárolják, és a felhasználó a virtualizáción keresztül láthatja azokat. Ha a környezetben probléma merül fel, nem kell az egész informatikai osztályt kihívni, vagy más erőforrásokat blokkolni. Mivel ez csak egy virtuális környezet, a problémát csak a szerveren kell kijavítani. Amikor a felhasználók újra bejelentkeznek, várakozás nélkül látják a frissített, hibamentes felületet. Kisebb a kockázata annak is, hogy a szoftverfrissítések (beleértve a Windows oldalról érkező frissítéseket is) problémákat okoznak. A Windows Remote Desktop Services kevés támadási felületet kínál, mivel csak egy környezetet kell karbantartani sok alkalmazott számára, ami csökkenti a ráfordításokat és hatékonyabbá teszi mindenki munkáját.
A távoli asztali munkamenet hosztja, amelyhez a kapcsolat létrejön, minden egyes felhasználó esetében eldönti, hogy a virtuális asztal megtekintéséhez szükséges-e licenc, és ha igen, akkor milyen licenc. A licencet kéri, és amint a felhasználó vagy az eszköz licencét átadják, a felhasználó elkezdheti a munkát.
Felhasználó- vagy eszközalapú licencet vásárol?
A licencmodellek olyan rugalmasak, amennyire Önnek szüksége van rájuk. Ha alkalmazottai gyakran vannak úton, vagy különböző eszközökkel dolgoznak, akkor a felhasználó-CAL, azaz a felhasználó alapú licenc jó választás. Megosztott számítógépek esetében, ahol több felhasználó osztozik egy számítógépen, vagy ha egy felhasználó csak egy eszközt használ, akkor inkább a Device-CAL, azaz az eszközalapú licenc mellett kell döntenie. Ha nem biztos benne, hogy melyik a legjobb modell az Ön számára, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Szervizünk munkatársai szívesen segítenek Önnek. Mi kiszámoljuk Önnek az olcsóbb modellt, mert lehet, hogy a licencek keverékének van értelme. Attól függően, hogy a vállalat különböző részlegei hogyan működnek, lehet, hogy jobb, ha a felhasználó alapú licencek az egyik helyen, az eszköz alapú licencek pedig egy másik helyen vannak.
Microsoft Remote Desktop Services 2012 R2 DEVICE CAL
Az itt kínált eszközlicenc feljogosítja a PC-t a Microsoft Serverhez való csatlakozásra, és így az ott nyújtott szolgáltatások használatára. Ha a felhasználóknak különösen érzékeny adatokkal kell foglalkozniuk, az asztal virtualizálása jó ötlet. Minden felhasználó védett környezetben dolgozik, és az adminisztráció tehermentesíti az informatikai részleget.
Ha felhasználói licencre van szüksége, itttalálja meg a megoldást.
Vásárlás Microsoft Remote Desktop Services RDS Cal
A Microsoft Windows Remote Desktop Services (RDS) a régi Terminal Server CAL-k utódja. Az RDS egy központosított asztali és alkalmazásplatform, amely többféle lehetőséget kínál az asztali számítógépek rendelkezésre bocsátására és kezelésére, valamint a távmunkások összekapcsolására a munkamenet-virtualizációs és a virtuális asztali infrastruktúra (VDI) technológiákkal. Ez lehetővé teszi, hogy egy központosított asztali megoldással növelje a rugalmasságot és az adatbiztonságot a vállalaton belül, miközben felszabadítja az informatikai részlegét az asztali számítógépek és alkalmazások kezelésére.
Device CAL vagy User CAL vásárlása a Windows RDS szerverhez?
Ha a Windows RDS-kiszolgálóhoz szeretne CAL-t vásárolni, választhat a Device-CAL és a User-CAL között. Ahogy a neve is mutatja, a Device-CAL egy eszközhöz van rendelve, míg a User-CAL egy személyes licenc. A Device-CAL előnyös azon vállalatok számára, amelyek alkalmazottai csak egy munkaállomásról vagy egy PC-vel dolgoznak, vagy akár több alkalmazottal osztoznak egy PC-n. A User-CAL viszont olyan alkalmazottak számára alkalmas, akik különböző helyszíneken vagy különböző eszközökkel dolgoznak, és akiknek minden egyes eszközzel kapcsolódniuk kell a hálózathoz.
Szervizünk munkatársai szívesen válaszolnak a Microsoft Remote Desktop Services 2012 R2 Device-CAL termékkel kapcsolatos kérdéseire. Egyszerűen vegye fel velünk a kapcsolatot - telefonon vagy a kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül.